Na úvodní stránku





Asociace lanové dopravy

Redakční poštou

2013-12-05

Různé

Přečteno: 1831

Komentářů: 0


V pražském hotelu Yasmin se konala tisková konference Asociace lanové dopravy, Ministerstva pro místní rozvoj ČR a České centrály cestovního ruchu - CzechTourism o připravenosti českých lyžařských areálů na nadcházející zimní sezonu.


Dne  16.  10.  2013  proběhl  ve  Stříteži  u  Jihlavy  XI.  kongres  ALDR  na  téma  nové vzdělávání  sladěné  s projekty Ministerstva práce a  sociálních věcí Národní  systém povolání a Národní  systém kvalifikací. ALDR  se  rozhodla nevyvíjet vlastní  systém vzdělávání, ale převzít  již  fungující a ověřené vzdělávací schéma. Od partnerské  švýcarské  lanovkářské  asociace  Seilbahnen  Schweiz  bylo  zakoupeno  know-how    a od letošního roku začíná být aplikováno v praxi.
 
Letní  sezóna  –  „Provozovatelé  horských  areálů  s  letním  provozem  zaznamenali  v  průběhu  letních měsíců  až 20%  nárůst  tržeb.  Projevilo  se  na  tom  velmi  příznivé  nedeštivé  léto  a  vysoké  říjnové  teploty,  takže  někteří provozovatelé prodlužovali letní sezónu až do 3. 11. 2013
 
Investice pro sezónu 2013/2014 –  Investice do horských  středisek v  letošním  roce jednoznačně  přesáhnou  investice  loňského  roku.  Tyto  investice  kopírují  zájmy českého zákazníka, který začíná dávat přednost pobytu na českých horách, ale také je  díky  zkušenostem  se  službami  v  zahraničí  náročnější  a  vyžaduje  komplexní
nabídku služeb. 
 
Údaje  o  novinkách  ve  střediscích  se  neustále  mění  a  aktuální  stav  naleznete  na
portálu ALDR. 
 
Kvalita  služeb  je  jedinou  správnou  cestou budoucnosti  českých hor. Ministerstvo pro místní  rozvoj v  září
zahájilo činnost Českého systému kvality služeb, a to pilotním programem ve spolupráci s partnerskými
asociacemi.  Pilotního  programu  se  účastní  13  organizací,  přičemž  Asociace  lanové  dopravy  je
zastoupena 4 zástupci. 
Zástupci zapojených organizací absolvovali dvoudenní praktické školení s jasným cílem, zlepšit kvalitu
poskytovaných  služeb  ve  svých provozovnách  a přiblížet  se  tak naplnění očekávání  svých  zákazníků.
Podstatou Českého  systému kvality  služeb   je  totiž  zaměření na  tzv. měkké  faktory kvality, metodika
systému pak definuje  základní  zásady péče o  kvalitu  v  zapojené organizaci dle  následujících oblastí:
poznání potřeb zákazníka, nastavení standardů poskytovaných služeb, odbornost a školení pracovníků,
komunikace, aktivní práce se stížnostmi a připomínkami. 
"Asociace  lanové  dopravy  se  problematice  zlepšování  kvality  poskytovaných  služeb  věnuje  ve
spolupráci  s Českým  systémem  kvality  služeb  velmi  intenzivně. Věříme,   že  v nejbližší době budeme
předávat Certifikáty kvality nejen  zástupcům pilotních organizací ALDR, ale  i dalším  členům asociace
a náš systém splní svůj hlavní cíl - tím je spokojený vracející se zákazník", dodává koordinátorka kvality
a certifikace, Hana Balochová. 
 
zdroj:  PR

Sdílet na Facebooku

Diskuse k článku

Přidej svůj názor



Zpět


Provozuje a vytvořil Ing. Miloslav Fuček - MF SOFT
Všechna práva vyhrazena ©2008
Kopírování částí webu či přebírání částí textu není povoleno bez souhlasu majitele webu.

Dnes je sobota
20.04.2024